Záruka a servis
REKLAMAČNÝ PORIADOK A ZÁRUČNÉ PODMIENKY
Reklamačný poriadok NOVATECH, s.r.o.
Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť lepiacej pásky, príp. poškodenie balíka) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci má právo odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky. V prípade, že poškodenie obsahu zásielky zistíte po jeho prevzatí, je nutné do 24 hodín kontaktovať kurierskú službu:
DPD – www.dpd.com/sk, 02 18373
UPS – www.sps-sro.sk, 02 16877
SERVIS
Neváhajte kontaktovať naše servisné oddelenie.
Vyriešime akýkoľvek problém s počítačovou technikou. Prídeme ku vám, alebo prinesiete zariadenie do nášho servisu a my sa o všetko postaráme. Alebo vám pomôžeme online pripojením na váš počítač.
Rýchly servis
Ak si zvolíte režim „rýchly servis", poruchu vášho zariadenia budeme riešiť okamžite po prevzatí a všetky úkony vykonáme v zrýchlenom režime. Žiadne čakanie, žiadny poradovník.
Tel.: 041 4333401